vrijdag 25 mei 2018

Privacy Disclaimer...

De Europese Privacywet is per vandaag ingegaan. 


Dat betekent dat ik als blogger een privacyverklaring
moet opstellen om aan deze regelgeving te voldoen.

Tenzij ik de mogelijkheid van reageren voor jullie
op dit blog uitschakel en geen statistieken meer bijhoud.

Omdat ik juist heel erg blij ben met jullie reacties,
en dit als zeer waardevol ervaar, dus ook op mijn blog
zo'n verklaring.

Hier komt-ie dan...

-------

Privacy Disclaimer

Deze privacyverklaring is opgesteld om te voldoen aan de Europese Privacywet (AVG)
Omdat er op mijn blog gereageerd kan worden en omdat Blogger bepaalde gegevens registreert
ben ik verplicht jullie het volgende te laten weten.


Annelein Design respecteert de privacy van alle gebruikers en draagt er zorg voor
 dat de persoonlijke informatie die je geeft vertrouwelijk wordt behandeld.

Mocht ik je gegevens voor andere doeleinden willen gebruiken,
 dan ben ik verplicht je daarvoor je toestemming te vragen.
Ik zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.

Annelein Design gebruikt de gegevens van haar bezoekers op de volgende manier:

Gegevens over het gebruik van deze blog en de feedback die ik krijg van bezoekers
 helpen mij om het bloggen verder te ontwikkelen en te verbeteren.

* Zo kan ik via Blogger zien uit welk land mijn lezers komen.
 Interessant om te weten voor mezelf, maar verder doe ik er niets mee.

* Blogger laat mij ook weten via welke browser 
en welk besturingssysteem je mijn blog leest.

* Ik kan op Blogger ook zien via welke verwijzingssite
 je mogelijk op mijn blog terecht bent gekomen. 

* Blogger toont mij ook welke posts jullie het interessants vinden,
 of tenminste welke posts het vaakst gelezen worden.

*Blogger heeft deze informatie verzameld sinds het begin van mijn blog
 op 7 april 2008. Deze gegevens worden dus een hele tijd bewaard!

* Als je reageert op een blogbericht, kan ik je Google+-profiel zien
 (of eender welk profiel) waarmee je reageert. 
Ik gebruik dit enkel om jou ook eventueel te volgen.

Om te weten:

* Ik verkoop je gegevens niet.

* Ik stuur je geen nieuwsbrieven per e-mail.

* Annelein Design is een hobbyblog. 
 Ik blog om anderen te inspireren en voor de leuke interactie met lezers, 
volgers en medebloggers.

* Er kan in de toekomst een give away op mijn blog worden georganiseerd 
waarop je kunt reageren. Op deze manier maak je kans om een iets te winnen.
 De winnaar vraag ik om een e-mail te sturen met je mail en/of adres gegevens. 
Dit wordt alleen gebruikt om de gewonnen give away naar je op te sturen.

* Via Bloglovin'.com kunnen er mails gestuurd worden
 als ik een nieuwe blog post en je mijn blog daar volgt. 
Dit kan je makkelijk wijzigen in je instellingen bij Bloglovin'.com.

* Dit blog is beveiligd tegen hackers. 
Toch is het nog altijd mogelijk dat dit blog gehackt zou kunnen worden. 
Annelein Design is in geval van hacking 
niet verantwoordelijk voor het gegevensgebruik.


  -------

Einde van de verklaring...

Het is een hele lap tekst en ik moet zeggen...
ik heb toch wel wat kriebels in mijn buik over de hele gang van zaken.

De tijd zal uitwijzen of deze verklaring voldoende is
of dat er nog andere zaken nodig zijn...

Ik hoop dat ze het niet al te ingewikkeld gaan maken
want het bloggen moet vooral leuk blijven...

...*Ü*...

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I have been starting to see this statement today on other blogs as well and one that says you now have to have a password to get into her blog - she did not put a privacy statement on hers I wonder if she doesn't want to do this and so now you need a password instead? Blogging should be fun we shouldn't have to put statements like this out, one day something like this will be for US too I suppose - government should stay out of our blogs right!

Chookyblue...... zei

Is all too complicared for me ......

Chookyblue...... zei

My comment disappeared....... I'll still be here to read you .... Never had a problem with a blog friend yet.....

Marlien zei

Dit is volkomen onnodig.