donderdag 8 november 2012

SAL - 1905 JHA Sampler

Vorige week zag ik zoiets leuks.

 Op 1 december start de 1905 JHA Sampler Sal van Simone van Soed Idee.

 Elke twee weken komt een volgend deel. In totaal zijn er zeven delen. Zes voor de kruissteekjes en één voor de geweven rand.

Het patroon is tijdelijk gratis te downloaden.


Je begrijpt dat het voor mij niet snel genoeg 1 december kan worden. Want zeg nu zelf... is het geen plaatje??!!!

Het patroon is 134 W x 136 H. Dit is inclusief de geweven rand.

De garens die voor dit patroon worden gebruikt zijn DMC 347 (om te borduren) en DMC 646 en DMC 939 (voor geweven rand).

Simone, alvast heel erg bedankt!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ja leuk. Ik denk dat ik mee ga doen !

Willy zei

Ja, deze is leuk en moet gewoon in rood!

Guusje, zei

Hij is mooi, ik ga ook meedoen want ik wil hem gebruiken in mijn pronkrol.

Simone zei

Graag gedaan en bedankt voor het delen!

the striped rose zei

I am very late to the party - Is it possible to still get this lovely chart?

Michele

Annelein zei

Hi Michele, you can try the link and when it's no longer available you will have to ask Simone of Soedidee.