maandag 27 februari 2012

Hexagonnetjes...

Deze week was iemand op mijn blog op zoek geweest naar quilts van mij. En... ze kon ze niet vinden. Ben ik net wezen kijken en wat denk je... laat ze nou warempel gelijk hebben. Daar gaan we dus verandering in brengen.


Sinds een paar dagen ligt dit werkje weer beneden op een dienblaadje te wachten. Ooit had ik een leuk pakketje gekocht. Daar zijn vorig jaar allemaal hexagonnetjes van gesneden en met veel liefde om kartonnetjes gespannen. Die kartonnetjes had ik al eens in een enthousiaste bui geknipt uit karton. Van punt naar punt meten de hexagonnetjes 2,5 cm.


Nu liggen deze hexagonnetjes al maanden te wachten om tot bloemetjes te worden verwerkt. En ze zijn geduldig... ik heb nog geen gemopper gehoord. 


Maar ik kan maar niet besluiten welk stofje ik voor het midden ga gebruiken.Vandaag of morgen maar eens een paar proefstukjes maken.

13 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Wat een heerlijke stofjes,...

sylvia zei

oh ja, die is leuk!!
ik moet alleen nog quilten.......al bijna anderhalf jaar: haha!!
maar het komt goed!

Tilly zei

wat fijn dat die hexagonnetjes zo rustig eronder blijven.
groetjes Tilly

Marloeskreatief zei

dat beloofd wat ,ben benieuwd hoor leuk gr marloes

Ageeth Dorsman zei

Het is een prachtig doosje hexagonne-
tjes, en ook in deze vorm, stil in hun
doosje, al een lust voor het oog.
Lijkt me zeker moeilijk, de keuze van
het stofje, want ze zijn allemaal heel
mooi! Ben benieuwd wat het gaat
worden.
Groetjes van Ageeth

Wieke van Keulen zei

Tjonge, wat ziet dit er prachtig uit. Dat beloofd wat de komende dagen. Ben benieuwd.

Mevrouw Williams zei

Wat een prachtig gezicht en zo inspirerend!

Guusje, zei

En het zijn zulke mooie stoffen. Ben benieuwd.

Miss Gracie's House zei

The fabrics are so pretty and the quilt will be, too!
Rene'

Willy zei

Ze zijn juist zo mooi jouw hexagonnetjes, die mogen hier toch niet ontbreken.
Groetjes

sylvia zei

hoi Annelein, maar even hier: morgen komt JOUW rol in Mijn blogje....;)
groetjes

Janet zei

Wat leuk!! ik maak ook een hexagonquilt, bij mij heet ie FLEURs omdat ik hem maak voor mijn kleindochter Fleur. Omdat ik er geen haast mee heb zit ie nu even in de wachtkamer, maar ik ben zeker nieuwsgierig hoe jouw quilt wordt, succes ermee!!
groetjes janet

Anoniem zei

Could I ask, who makes the brown fabric that you used in between the hexgons? You have chosen lovely fabrics, Ann