maandag 8 januari 2018

Snoephoekje...

Zo goed als het nieuwe jaar is begonnen
is het vorige geeindigd...
 
 
Dit was mijn allerlaatste affo
van 2017.
 
Gemaakt voor een kraambezoek
bij een heel lief klein meisje.

 
De stofjes waren een poos geleden gekocht
en kwamen nu goed van pas.
 
Zelfgemaakte spuugdoekjes...
zo veel fijner dan die dunne uit de winkel.
 
Ik maak ze van een handdoek.
 
Uit één handdoek haal ik
vier spuugdoekjes
én twee konijnenoortjes...
 
 
Ik gunde mij niet eens de tijd om een patroon
voor de oren op te zoeken en te printen.
 
Zo tekenen uit het handje
pakte heel goed uit. 

 
Het is erg leuk om te doen...
... en net als de kleine borduurwerkjes...
... hoop ik dit jaar ook wat meer
werkjes op de naaimachine te maken.
 
Ik heb een etagère
en wat zal het leuk zijn om
daar een "snoephoekje" van te maken.
 
Maar dan met snoepgoed dat niet
meteen op mijn heupen blijft plakken...
 
...*Ü*...


8 opmerkingen:

Het lieve leven... zei

echt héél schattig zeg...en zó veel leuker dan uit de winkel!!

Muggensteekjes zei

Wat een lief kadootje, ga ik onthouden. Heb een heel goed en creatief jaar.
Groetjes, Ingrid.

Annie Kingma zei

Heel lief de konijnen ring en de doekjes.
Het fijne van kleine werkjes is, dat het vlug af is.
Groetnis Annie

Truus zei

Leuke cadeautjes en zoveel persoonlijker dan gekochte.
Leuk je snoephoekje met kleine borduurwerkjes. Had ik ook staan maar door de Kerst even weg gezet.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marjan zei

Wat een lieve cadeautjes en met je stofkeuze heb je ze extra schattig gemaakt!

Ageeth Dorsman zei

Dat zijn echt snoeperige kraamcadeautjes in snoepkleurtjes! En wat een goed idee, de spuugdoekjes van handdoeken. Daar kan deze oma ook wel wat mee... ;)
Groetjes van Ageeth.

Hilly Nicolay zei

Geweldig idee van die handdoek, zo mooi die kleur.

Marijke zei

Wat leuk Willeke!