maandag 15 mei 2017

Doorrijgjes...

De afgelopen weken zijn
om gevlogen...*Ü*...
 
Genoeg om wat blogjes
mee te vullen.
  
 
Laat ik maar beginnen
met deze lap.
 
De St. Gallen.
 
 
Met allemaal lieve doorrijgjes.
En zo leuk om te doen!

 
Ze had een hele tijd
stilletjes liggen wachten
totdat ik haar weer
op zou pakken.

 
Het doorrijgje in mijn
vakjeslap maakte
dat ik weer op zoek ging
naar deze beauty...*Ü*...

 
En als je eenmaal weer
de slag te pakken hebt
is er geen houden aan.
 
Er werden zeven doorrijgjes aan
de boven- en onderkant toegevoegd.

 
En toen mocht ik verder
met de middelste rij.
 
Dat is toch wel echt
de kers op de slagroom.
 
Zo mooi...
 
xxx

19 opmerkingen:

Anita A zei

Goedemiddag, ziet er mooi uit. Ik heb deze ook nog liggen,...........
groetjes
Anita A

Conny's-blog zei

Wat Is dit mooi zeg, die rode kleur vind ook zo mooi.
Ga zo door zeg, geweldig...........liefs.conny

Marja Rijnsburger zei

Prachtig ❤.
Te mooi om niet af te maken.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja

Ria, zei

Wat prachtig! Heeft een heel andere uitstraling als kruissteek. Mooi!!

sylvia zei

Heerlijk werk, hè. Ik word er helemaal ZEN van...haha

Renée zei

Prachtig, Willeke. Ik kan me voorstellen dat je er niet mee kan stoppen!

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!

Anoniem zei

Leuk om te zien heb het patroon ooit gekocht bij Steekjes en Kruisjes en ligt te wachten op een beginnetje ,nu ik die van jouw zie moet ik maar gauw beginnen.

Gr Ellie

Hanne zei

I love embroideries :-)

Dientje zei

Veel geborduurd, maar nog nooit zoiets gemaakt. Mooi. Gr. Dientje

Annelies zei

Wat mooi !

Marijke zei

Super mooi, echt genieten van de prachtige foto's!

Wilfried zei

Hoi Willekeurige,
Dat ziet er mooi uit.
Wil het ook graag leren.
Liefs Wilfried

Wilfried zei

Sorry Willeke,
Autocorrectie.

annie zei

Heel mooi annelein.
Heb je dit geborduurd op 16-dr. linnen?
gr. annie

Petra zei

Wat mooi......dat is echt genieten! Ik heb het geduld niet voor borduren, maar vind het wel erg mooi, telt dat ook ;-)

Glenda zei

Such beautiful work what a treat to look and learn from it. Thanks for sharing you beautiful needle skills. Cheers Glenda

Glenda zei

Such beautiful work what a treat to look and learn from it. Thanks for sharing you beautiful needle skills. Cheers Glenda

Rebecca Grace zei

Your needle work is exquisite! So beautiful, so skillfully executed.