maandag 2 januari 2017

Goed begin...

Een goed begin van het
nieuwe jaar...*Ü*...
 
Vandaag zag ik deze mooie mysterie SAL
voorbij komen van Linen and Threads.
 
 
De eerste van iedere maand
komt er een nieuw patroondeel.
 
Dit is het deel van januari.
In totaal twaalf delen.
 
De afmeting wordt 205 x 467 kruisjes.
 
Voor hoeveelheid stof
en strengen garen
kun je het beste even op
hun site (klik) kijken...
 
Grappig dat er in dit deel zoveel
vogeltjes voorkomen.
 
Ze doen mij denken aan de SAL van Janita...
 
 
bron: foto van "landenranden"
 
Nog vééééééél meer vogeltjes.
 
Dit borduurwerk wordt
370 x 430 kruisjes groot.
 
Deze SAL is vorig jaar gestart...*Ü*...
Elke 3 weken komt er een nieuw deel.
 
Deel 1 en 2 zijn al beschikbaar.
 
Waarschuwing:
 Je moet bij deze laatste SAL
echt eerst deel 1 borduren
 en daarna met deel 2 beginnen.
 
In deel 2 is het gedeelte van deel 1
 iets anders getekend
 waardoor je verkeerd zou uitkomen.
 
Wil je ook meedoen met deze leuke SAL van Janita?
 
Dan kun je lid worden bij de
 facebookgroep "Landenranden" (klik).
 
naschrift:
 De groep is voorlopig gesloten
 voor nieuwe leden
 
Ik bewaar voorlopig alleen de patroontjes.
 
Hier worden, net als vorige jaar,
eerst wat werkjes afgemaakt.
 
Vakje per week is dé uitzondering
op de regel...*Ü*...

8 opmerkingen:

Truus zei

Het ziet er mooi uit deze SAL. Het is wel een stimulans om door te gaan als je mee doet.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Jammer dat er weer zoiets allleen voor face book gebruikers gestart word,ik begin er niet aan i.v. mde privacy gevoelige informatie die ze doorspelen.

Gr Janita

Chookyblue...... zei

that looks like a lovely SAL to start...........

Annelein zei

@ Truus...
Ik vind hem er ook erg mooi én veelbelovend uitzien...

@ Janita....
Gelukkig is de eerste SAL ook zonder facebookaccount te doen...*Ü*...

@ Chookyblue...
It is...*Ü*...

janita m zei

Ik vind het niet aardig dat iemand onder mij naam een antwoord geeft
de echte Janita

Annelein zei

Als je bedoelt op wat geschreven staat onder " "@Janita", hiermee wordt bedoeld dat het geschrevene daaronder voor de Janita is bedoeld die eerder op dit berichtje een reactie heeft geplaatst. Is best wel gebruikelijk in blogland. Jammer dat dit bij jou het idee gaf dat ik onder jou naam iets zou schrijven. Dat was inderdaad niet netjes geweest.

janita m zei

Er staat gr Janita onder, dat bericht is
niet vriendelijk bedoeld door de anoniem schrijver

Anoniem zei

Met plezier heb ik aan de SAL van Linen and Threats van 2017 gewerkt. Ben nu begonnen met de SAL van 2018. Ik heb inmiddels een pijnlijke arm maar ook januari is klaar. Ook ben ik bij met de Randjes per Week en de SAL van Dear Rine Borduren. In oktober heb ik mijn hand ernstig geblesseerd, borduren gaat goed, de patchworklapjes moeten nog wachten.