donderdag 7 januari 2016

Het jaar van avontuur...

Het jaar begint goed....*Ü*....
Er staan allemaal uitstapjes gepland.
 
Zaterdag mijn eerste workshop
bij Joke.
 
 
Met dit lief klein speldenkussentje
ging ik weer vrolijk naar huis.
 
Dinsdag een heel gezellige dag met o.a.
Marjan (klik) en Ingrid (klik).
 
Ingrid heeft daar een heel
gezellig verslagje over geschreven.
 
 
Natuurlijk was deze beauty
ook van de partij.
 
Een heerlijk zware,
warme, zachte deken.
 
Om heerlijk onder weg te kruipen...
... maar dat durfde ik toch niet te doen....*Ü*...
 
Woensdag stond ik met mijn spulletjes
 klaar om richting Zutphen
 te vertrekken voor een gezellig bee.
 
 
De dag ervoor spontaan afgesproken.
 
Maar wat doe je wanneer de deuren van je
 autootje niet open willen door ijzel?
 
Tja... dan zit er niets anders op dan jas uit,
afzeggen...snif... en thuis aan de slag.
 
Omdat de Fair Isle Sampler
 harder kon roepen dan mijn lieve stofjes
 werd er gebreid.
 
 
Mijn Fair Isle Sampler is weer
 anderhalve rand groter gegroeid.

Vandaag opnieuw naar  Joke (klik)
voor de maandelijkse handwerkbee.
 
Mijn breiwerkje gaat mee met wat lapjes.
 
Ik heb net de deuren van de auto geprobeerd.
Jippie... ze gaan weer gewoon open.
 
Nu nog even het weer in de gaten houden. 


Dus wie weet... zie ik je daar.
 
En morgen... ja morgen vind ik
best wel een beetje spannend.
 
Want dan ga ik voor het eerst
 naar het handwerkcafé Heerd (klik),
georganiseerd door Afke (klik).
 

Het kan dus ook maar zo zijn
 dat ik je daar tegen kom.
 
Wat een bijzondere week...
...zoveel dingen....
 
Eigenlijk helemaal niets voor mij...
zoveel op pad.
 
Ik ben een echte huismus.
Graag thuis.
Alles vertrouwd.
 
Misschien wordt 2016 voor mij
wel het jaar van avontuur...

...*Ü*...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk hoor, allemaal gezellige en onverwachtse dingen doen en het lekker het hele jaar volhouden.

Truus zei

Dat lijkt me leuk in Heerde maar het is net even te ver weg voor mij-jammer.
Maar ik lees jouw verslag wel en kan zo ook mee genieten.
Veel plezier en gezellig al die plannen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Ik las inderdaad al over jullie gezellige uitstapje op het blog van Ingrid; dat moet een echt geniet-dagje zijn geweest! En wat heerlijk, dat jullie zoveel leuks in de buurt hebben om heen te gaan. Die adresjes zijn voor mij meerdere uren reizen helaas. Wat een dot van een speldenkussen heb je gemaakt, en je fair-isle sampler wordt supermooi. Veel plezier bij de andere bee's, die je gaat bijwonen!
Groetjes van Ageeth.

Wilma Kuin zei

Ik las inderdaad bij Ingrid van jullie uitstapje... leuk!!

Sta mij te verbazen over al de ijzel en kou. Hier helemaal niets en nu pas ietsjes kouder...

Ina Hummel zei

Oooh wat een heelijk weekje. Ben een beetje jaloers, want ik ben al drie dagen niet buiten geweest.... snik snik. Het is gewoon even niet anders en als het goed is gaat het dooien. Ook ik las van jullie uitstapje bij Ingrid, ook al zo heerlijk. Groetjes en alvast een fijn weekend uit het spekgladde Drenthe, Ina

margaquilt zei

Allemaal leuke dingen om te doen daar hoef je gen spijt van te hebben.
Een goed begin van 2016 het kan niet beter.
groeten
marga

Flickenstichlerin zei

Cute litte pincushion and your knitting is just awesome.
Greetings,
Sylvia

Hobbyrita zei

Dat is inderdaad al een druk programma voor iemand die meestal thuis is, maar je zal er vast van genieten, met zijn allen lekker creatief bezig zijn, heerlijk! Een goed begin van het nieuwe jaar! Veel plezier!
Grtjes, rita.