vrijdag 20 november 2015

Veel op pad...

Deze week ben ik veel op pad.
 
Het eerste uitje was op woensdagochtend.
 
Ik was nog even bang dat de storm
 roet in het eten zou gooien.
Wat ging het 's nachts tekeer.
 
 
Mijn klokhuisjes gingen mee op reis.
 Want ik was op weg
 naar een echte bee.
 
Een lieve groep dames die
 erg van quilten houdt.
 
Het werd een gezellige ochtend.
En voor ik het wist was het al
weer tijd om naar huis te gaan.
 
Gisterenmiddag zat ik in het
gezellige ateliertje van Joke (klik).
 

Een prima plekje met het herfstweer buiten.
Helemaal met een brei- of haakwerkje erbij.
 
 Ook daar vloog de tijd.
Voor ik het wist verdwenen
 de bolletjes weer in de tas en
was het tijd om naar huis te gaan.
 
Vanmiddag staat er weer een
 uitje naar Joke op de agenda.
 
Maar nu mag mijn Markerlap mee.
 
 
Het is altijd zo leuk om te zien
 wat de dames in de afgelopen
 periode hebben gemaakt.
 
Maar straks... als de
 winkels net open zijn...
worden er boodschappen gehaald.
 
Morgen hebben wij feest!
En dan wordt er altijd gebakken.
Zoet en hartig!
 
 
Je begrijpt... ik verveel mij niet....*Ü*... 
Daar heb ik sowieso geen last van...*Ü*...
 
Fijn weekend allemaal!!!


6 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Prachtig, je applecores! Dat gaat een super-quiltje worden. En wat een gezellig weekje heb je gehad, met al die leuke uitstapjes.
Een heel fijn en vooral feestelijk weekend gewenst en groetjes van Ageeth.

Flickenstichlerin zei

Oh mei, is this wonderful. The stitchery is just stunning.
Greetings,
Sylvia

Anoniem zei

Om te beginnen, wat een mooie dingen maak je. De klosjes stoffen keue bevalt me goed, het breiwerk vind ik helemaal mooi, omdat ik dat niet kan en je borduurtje, ook zo mooi en ja, zelfs het servies (heb ik ook) bevalt me heel erg. Dus alleen maar MOOI MOOI MOOI van mij. Heb weer genoten van je foto's. Groetjes Wilma

Hobbyrita zei

Jij maakt toch altijd hele mooie, speciale en leuke projecten, ook nu weer. De klosjes zijn weer uit prachtige stofjes gemaakt, maar ook je breiwerkje heeft ontzettend mooie kleurtjes die perfect matchen om van de markerlap nog maar te zwijgen, want ook die heeft mijn hart gestolen. Ons vervelen doen we nooit! Wat is dat eigenlijk???
Grtjes, rita.

Annelein zei

Lieve meiden... ik zit hier met blozende konen jullie lieve berichtjes te lezen...

Dikke knuffel en liefs, Willeke

Joke zei

Zoals altijd ziet het er allemaal heel gezellig uit. Feestje??? Veel plezier!