zaterdag 26 september 2015

Wollige wolletjes...

Is het al weer een week (klik)
geleden dat deze wollige wolletjes
met mij mee naar huis mochten?
 
 
De wolletjes hebben het heel
 gezellig met elkaar.
 
In het begin moesten ze er
even aan wennen dat er
af en toe een wolletje
uit het mandje verdween.
 
 
Maar nu ze weten dat het wolletje
na een paar minuten weer terug
in het mandje komt, vinden ze
 het allemaal prima.
 
Want af en toe moét ik zo'n wolletje
 gewoon even vasthouden.
 
En begint er in mijn hoofd
 een kleurenspel te ontstaan.
 
 
Ik ben er nog niet helemaal uit...
maar zoals jullie zien is mijn proeflapje af.
 
De wolletjes moeten nog wel even
 wennen dat ze soms een wolletje
 voor wat langere tijd moeten missen.
 
Maar dat gaat vast ook
helemaal goed komen.

 
De stekenverhouding klopt bijna.
Ik gebruik wel fijnere naalden, dikte 3.
 
Straks eerst nieuwe pennen
voor mijn rondbreinaald halen.
 
En dan misschien... vandaag...
toch een klein beginnetje
 maken met de Sampler.

3 opmerkingen:

Joke zei

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Hoop het gauw te zien.

conny's quilts en creaties zei

Gaat dat ook de Fair Island sampler worden?? De kleuren zijn prachtig.

Ria zei

Wat een leuke wolletjes. Ben heel benieuwd naar het resultaat, maar hoop voor de wolletjes dat het nog even duurt. Ha ha.
Groetjes Ria