donderdag 17 september 2015

Heel langzaam....

Er wordt veel gehaakt.
En zo groeit mijn tasje...
 
 
Het gaat héééél langzaam.
Want ik wil mooie en gelijkmatig steekjes.
En dat gaat met deze techniek dus niet snel.
 
Leuk hè?
De bolletjes wilden het tasje wel even uitproberen.
 
Het is een beetje een gedrang maar het lukt.
 
 
Ben helemaal tevreden met deze rand.
Ik zat eerst nog wel wat te twijfelen over het bruin.
 
Maar de knoop doorgehakt en toch deze kleur
in de tas verwerkt.
 

Het is een beetje hutje mutje...
maar gezellig hebben ze het wel.
 
Ik ga daar maar eens snel
een einde aan maken...
 
Want er gaat weer gehaakt worden!
 
Nog even en het water voor de thee kookt.
Dus dat wordt een heerlijk geniet momentje...
 
Fijne dag allemaal!!!

5 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtig Annelein. Het patroon past helemaal goed bij het model tas en de bruine rand geeft het werk iets moois iets extra's! Ik kan me goed voorstellen dat je geniet van het haken.
Groetjes weer

Marguerite zei

Ohhh wat prachtig!

@nke zei

Wat een geweldig idee. Dat is nog eens 'nuttig' handwerken. Mijn oma zou daar blij van worden😉...

marga zei

Echt heel leuk geworden. O er zoveel mooi's te zien zou het allemaal wel willen maken.
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Hobbyrita zei

Oh wat is je tas al mooi geworden, leuk patroontje en de bruine kleur past er toch wel bij hoor.
Grtjes, rita.