vrijdag 11 september 2015

Een klein beginnetje...

Ik ben nog niet uitgebroed op het
Fair Isle gebeuren...*Ü*...
 
Maar jullie krijgen daar vast
 nog wel wat van te zien.
 
Gisteren ben ik wel
bolletjes wezen halen.
 
 
Maar niet om te breien.
Nee... voorlopig blijft het
 nog even bij haken.
 
Ik wil een tas gaan haken.
Een klein beginnetje is er.
 
Hier zit al heel wat
 uurtjes haakwerk in.

 
Zou je zo niet zeggen hè?
 
Door de rode strepen hoef ik
 geen markers te gebruiken.
 
Wel zo gemakkelijk.

 
Al hakende ontdek ik vanzelf 
hoe het allemaal werkt.
 
 Als je nu denkt wat is dat toch voor
 vreemde LP met een rode spin erover...
 
Dit wordt de onderkant van de tas.
Nog zeven toeren haken, dan kan
ik met de bovenkant beginnen.
 
Fijn weekend allemaal!!!

4 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een verslaving is dat haken toch!
Fijn weekend...

Marjan zei

Je maakt me nieuwsgierig wat het Fair-isle betreft :-)
De tas die je nu gaat maken, wordt dat een Mochilatas?
Groetjes weer

Annelein zei

@ Wilma...
Jij ook een fijn weekend gewenst!

@ Marjan...
Het wordt een Wayuu Mochila, heel goed gezien...*Ü*...

Hobbyrita zei

Jij bent helemaal in de ban van het haken en het komt goed! Wat die fair isle betreft, ik doe wijselijk niet mee, ga het ooit nog wel doen, maar niet nu, moet eerst de techniek goed onder de knie krijgen. Benieuwd of jij mee gaat doen.
Grtjes, rita.