dinsdag 24 september 2013

Wat een dotje...freebie...

Vanmorgen ben ik al heel vroeg
 uit mijn bedje gerold.
 
Met een pot thee binnen handbereik
ben ik heerlijk wezen rond neuzen
 op het wereldwijde web.

En een leuke dingen die ik
daar elke keer weer ontdek!

 
Zoals dit leuk quiltje van Debby Mumm.
En het is nog een freebie ook.
 
Even hier klikken en je vindt de gratis downloads.
 
En waar ik zo meteen mee verder ga?
De lap voor het witwerk van Marken.
 
Maar daarover vertel ik de volgende keer meer.
 
Fijne dag allemaal!!!


4 opmerkingen:

Rennie zei

Wat een leuke freebie. Je maakt me wel nieuwsgierig op de vroege morgen. Fijne dag!

Marijke zei

Dit is ook een leukerd!
groetjes van Marijke

Anoniem zei

Alweer zo'n leuke freebee!
Ben nog niet begonnen met het Marker borduurwerk-eerst nog even puinruimen van het weekend.
succes en veel borduurplezier
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Wat een schatje! We vroegen onszelf pasgeleden nog af of Debbie M mum nog bestond! Anny van rafels en rozen.