woensdag 5 juni 2013

Heel Holland Bakt...

Onze eigen variant op The Great British Bake Off  (klik).
Mijn favoriete bakprogramma op de engelse zender.
Elk jaar kijk ik met veel plezier.

  
Heel Holland Bakt is iedere woensdag te zien op Nederland 1
 bij omroep Max om 20.30 uur.

De presentatie gaat Martine Bijl verzorgen.
 Daar ben ik eerlijk gezegd erg nieuwsgierig naar.

Lukt het haar om de sfeer van Mel en Sue te benaderen?
Ik denk dat ze ons nog wel eens zou kunnen verrassen...


De filmpjes op de site maken mij in ieder geval erg enthousiast.
De manier van filmen, het decor en de muziek ...

Het zou wel eens net zo'n topper kunnen
 worden als de engelse variant.



De juryleden lijken er in ieder geval een mooi
 programma van te willen maken.
Ik ben heel benieuwd naar de eerste aflevering.
En zit vanavond op het puntje van mijn stoel...

Niet vergeten om na elke uitzending
 even bij de recepten te kijken.

Elke week worden er vijf recepten gepubliceerd.
Leuk om zelf ook thuis aan de slag te gaan.

11 opmerkingen:

Elza zei

Ja geweldig ik kijk er ook naar uit.
Het Engelse programma mocht ik heel graag zien.
Dus ook net zoals jij vanavond voor de buis.
Groetjes ELza.

Quilt Quebbel zei

Dat wordt vanavond met een quiltwerkje op schoot genieten van dat leuke programma.
En dan morgen aan de slag met deeg en slagroom. Ik kan niet wachten.
Groet, Maria.

Anoniem zei

Ja,heb het al dik omcirkelt in de gids! Ben benieuwd hoe het wordt,niet elk engels programma vind ik geslaagd op de ned. tv!
Geniet ze vandaag van zon en tv programma.
groetjes,Truus uit Drenthe

Rennie zei

Geweldige tip ik ga zeker kijken.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik heb het nog nooit gezien, maar nu ga ik zeker kijken.
Groeten, Joke

Ageeth Dorsman zei

Ik zag toevallig gisteren de aankondiging voor dit programma, en
ik ga zeker kijken vanavond, met een
handwerkje erbij ofzo... Ben heel
benieuwd!
Jij ook veel kijkplezier gewenst!
Groetjes van Ageeth

Anny zei

Ik ben een groot fan van de Engelse versie. Ben heel benieuwd! Veel kijkplezier.

Henny zei

Ik zit zeker klaar met papier en pen om wie weet wat voor lekkers uit te proberen!
Veel kijk plezier straks, groetjes

Annemieke zei

Dank voor de tip, ga ook kijken.
Groetjes
Annemieke

Will en Bob zei

Ik ben een fan van het programma "The Great British Bake Off". Ik heb vanavond heerlijk zitten kijken naar "Heel Holland Bakt". Ik heb meteen zin gekregen om de recepten te maken. Ik heb er al naar gekeken. Dus we zullen in het weekend wel een tulband nuttigen.
Groeten Will

Phebe and Jane zei

Ik moest er gisteren heel even aan wennen, maar vond het toch wel heel leuk. Ik ga zo even wat recepten opzoeken van de tulband.
Groetjes,
Marian