donderdag 9 mei 2013

Breien... breinaalden... breiwerk...

Morgen zijn we weer eens in de buurt van Horst.
Misschien dat ik 's middags de Kantfabriek ga bezoeken.

Elke tweede vrijdagmiddag van de maand kun je daar in het
museumcafé (klik) aanschuiven bij een groepje breisters.
Even naar beneden scrollen dan kun je bij het kopje "Museumcafe"
klikken voor meer info.



Gewoon gezellig met elkaar wat pennetjes prikken.
Deelname is helemaal gratis.
Koffie en thee kun je in het café bestellen.

Ik heb nog warme herinneringen aan mijn vorige bezoek.
Dat kun je hier (klik) en hier (klik) lezen.

Dus ga ik straks mijn koffertje maar weer eens vullen.
En daar komen natuurlijk weer mijn breirollen in te liggen.



Wat ook zeker mee gaat is dit lieve vestje.
Net vers van de haaknaald.
En zo leuk om te doen.

Maar dat roep ik volgens mij bij alles...*Ü*.


Er is ook weer gewerkt aan een nieuw berendekentje, een nieuw
berenbroekje en een nieuw berenjasje.
Allemaal gebreid.


Maar dat laat ik jullie een andere keer zien.

10 opmerkingen:

Martine zei

Gezellig zo'n middagje met breisters.
Zag ook dat er een mooie tentoonstelling was.

Ada zei

Wat gezellig ...met z'n allen breien en kletsen !
Wat een schattig vestje heb jemaakt
Fijne dag !

Wilma Kuin zei

Wat een schattig vestje!! Moet ook maar eens weer verder aan de brei,..

Evelyne zei

Wat een leuk vestje zie ik daar!
Heel veel plezier in Horst.

Lieve groetjes, Evelyne

marga zei

Dat ziet er allemaal heel lief uit.
Veel plezier.
Groeten
Marga

Hobbyrita zei

Heel gezellig lijkt me, zo'n breinamiddag met al die tikkende pennen :) En dan dat vestje, superschattig!! Is dat ook voor een beer bedoeld?
Benieuwd naar de rest dat je voor je beren maakte, dat interesseert me wel... ben zelf ook berenverzamelaarster!
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Wat is dit een schattig vestje! Oh,als het nieuwe kleinkind nu een meisje wordt,dan maak ik er een voor haar!
Een gezellige dag in Horst en goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Wat jammer, dat Horst zo heel erg ver
weg is voor mij, anders zou ik dat
graag eens meemaken. Wat een vreselijk
lief en mooi vestje heb je gehaakt,
super!
Groetjes van Ageeth

Marion zei

Ik wens je een gezellige dag toe.
Groetjes van Marion

Guusje, zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit. Wat een schattig jurkje. Ik hoop dat je en leuke dag hebt gehad.