woensdag 6 juni 2012

Woensdag ... feestdag ...

En dat is het vandaag. Precies 27 ½ jaar geleden gaven wij elkaar ons ja-woord.

Vanmiddag hebben wij dat gevierd met een heerlijke high-tea. Daar zijn wij allebei dol op.


Het is voor ons een heel bekend adresje. Wij komen er graag even een bakkie doen. De koffie is daar zo lekker dat ik niet eens een cappucinootje wil... en dat wil wat zeggen...

Maar vandaag dus geen koffie maar heerlijk theeleuten. Kletsen over wat de afgelopen jaren ons hebben gebracht. Herinneringen ophalen. En... smikkelen en smullen van al dat lekkers...


Kijk... daar verdwijnt weer een hap...

Na afloop gingen we even langs bij Petra Prins. Door al dat quilten van de laatste dagen wordt mijn klosje met quiltgaren steeds leger.

Maar ja....welk nummer was het ook al weer. Petra heeft nog een gedeelte van het DMC garen ergens in een kastje weggestopt liggen. Opeens dacht ik de kleur te herkennen. Thuis gekomen bleek het toch wel iets anders te zijn. Dus binnenkort gaan we weer een keer die kant op...

Weet je wie ik daar ook zag? Gerda van Kijk daar is (klik), druk bezig prachtige stoffen te snijden voor een duitse dame. Jammer dat ik je niet gesproken heb... maar dat halen we vast wel weer in...

14 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Ja het was leuk je te zien..al was dat maar even..;0)
volgende proberen we een gesprekje...haah...ja mooie stofjes waren dat hé....
weet je het nummer van het garen inmiddels...kan ik zaterdag wel kijken of het er is..;0)
en natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie bijzondere dag!!!

Marijke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! En dat ziet er allemaal wel heel lekker uit, ik kan me voorstellen dat dit een favoriet adresje van jullie is.
Lieve groet, Marijke

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en dat er nog heel veel mogen volgen!
groetjes,Truus uit Drenthe.

Carin zei

Bij deze nog gefeliciteerd en ook nog bedankt voor deel 15 van de breilap.

Supergoof zei

Proficiat, wat hebben jullie er een heerlijke dag van gemaakt!
Ik vind dit wel een heel goed tip,...
;o)

Lida zei

Gefeliciteerd, leuk om het zo samen te vieren! En wat erg dat je nu terug moet voor dat garen, maar ik denk dat je daar wel overheen komt hoor! LOL! Groetjes
Lida

Rennie zei

Nog gefeliciteerd en ik herken dat heerlijke plekje. Als ik vanuit het verre Westen daar ben, bezoeken we dat plekje altijd.

Annelies zei

Nu dacht ik al meteen de Pelikaan te herkennen .
Van harte !

Marijke zei

Gefeliciteerd, heerlijk om zo deze dag samen uit te zijn!
groetjes Marijke

Anoniem zei

Van harte met deze bijzondere mijlpaal, ik wens jullie nog heel veel gezonde, gelukkige en liefdevolle jaren samen toe!! Lieve groet!!

Ageeth Dorsman zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met
jullie trouwdag! En de manier, waarop
jullie dit gevierd hebben, ziet er
heerlijk uit! En dan ook nog langs bij
Petra Prins, ook al zo verrukkelijk....
Groetjes van Ageeth

Marjolein O. zei

Wat ziet dat er leuk en lekker uit, is er iemand die mij kan vertellen waar de high tea is, ik ga 22 juni naar Petra Prins! Daar wil ik ook wel even zitten! :)) Alvast bedankt!

Annelein zei

@ Marjolein

Ik hoop dat je dit nog op tijd leest...

Het is bij "De Pelikaan" in Zutphen aan de Pelikaanstraat o.i.d.

Bij Petra het steegje in... op de markt linksaf... en dan loop je er uiteindelijk zo langs... zit aan de linkerkant...

Heel veel plezier de 22ste...

Marjolein zei

Haha, nee, te laat gelezen, maar ik ga vast nog wel een keer dus ik noteer het voor de volgende keer, dank je wel!