woensdag 23 mei 2012

Een hele zwerm ganzen...

Er waren gisteren toch nog heel wat meiden die aan het breien zijn geslagen. Kijk... dat zijn de echte liefhebbers.

Hier heb ik sinds gisteren mijn handen vol aan een hele zwerm ganzen. Eigenlijk zeg je een toom of troep ganzen. Maar dat klinkt toch niet...


Eerst maar eens de stofjes opgezocht die nodig zijn. Daarna de patroontjes op de stof getekend. Uitknippen en...


heerlijk in het zonnetje alles aan elkaar vast naaien. Ik hou van orde en regelmaat... Dus eerst de rechterkant...


en daarna de linkerkant. Aan het eind van de dag waren er 63 vliegende ganzen te bewonderen. Kijk... dat geeft een mens een goed gevoel... En waar zijn al die gansjes voor vraag je je misschien af...


Misschien herinner je je dit quiltje in wording nog. Ergens uit een grijs verleden. Hier, hier, hier, hier en hier kun je er meer over lezen...


Vanmorgen zijn deze gansjes in wording getekend en geknipt. Zolang mijn enthousiasme duurt moet ik er maar gebruik van maken. Zou de mandjesquilt dit jaar dan misschien toch af komen?

5 opmerkingen:

Ineke zei

Komt vast allemaal goed. Succes met je gansjes

Supergoof zei

ik geniet wèl heel erg van deze lapjes, ganzen en mandjes,...
Maar ik ben niet aan het breien,...
;o)

Lida zei

Leuke ganzen en zal een schitterende rand vormen! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat leuk te zien de je weer bezig bent met de mandjes, die heb ik ook gevonden hier. Ze worden erg mooi.

Carin zei

Wat een dot van een quilt wordt dit !!