woensdag 15 februari 2012

Prim en een freebie...

Vandaag wil ik een paar prachtige Amerikaanse Prim Blogs met jullie delen. Heel veel kijkplezier!


Dit haasje is een freebie van Drakestone Primitives Country Cabin. Als je bij haar een berichtje achterlaat met je mailadres of haar een mailtje stuurt krijg je het patroontje toegestuurd. Geweldig toch...


En deze lamp is door Kris van Simply Prim zelf gemaakt. Knap he?


Dit schilderijtje is gemaakt door Jody van Primgals Primitive Palette. Het is een stijl die zo amerikaans is maar die ik erg mooi vind...

6 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Annelein, wat laat jij mooie dingen zien. Het patroon van het haasje is wel aan mee besteed. Ik zou hem graag willen ontvangen en wat lief dat je dit wilt delen. Mijn mailadres is wieke@4ourdream.nl. Groeten uit Haarlem.

Ageeth Dorsman zei

Wat een heerlijke dingen laat je ons
in meedelen! Ik ben ook erg verzot op
de Amerikaanse primitive stijl en heb
ook verschillende, vnl. borduurtjes in
die stijl gemaakt. Ik zal de door jou
getipte blogs zeker vaker bezoeken.
Dankjewel en groetjes van Ageeth

Hennie zei

Bedankt voor de leuke site's.
Groet, Hennie

Wieke van Keulen zei

Excuses Annelein, ik heb niet goed gelezen; ik dacht dat ik bij jou m'n e-mailadres moest achterlaten. Geen probleem om het bij haar te doen. Kan ik meteen even naar alle leuke dingen kijken.

Guusje, zei

Ik ga straks een even kijken want ik vind deze stijl helemaal geweldig, dank je wel voor de links.

Corrieneeltje zei

Je maakt me nu heel nieuwsgierig Annelein, ik ga straks even heerlijk struinen via je links. Maar niet voordat ik mijn bewondering voor je mooie header, voor je schattige gehaakte dekentje en al het andere moois heb neergeschreven.
Groetjes van Corrie