maandag 31 oktober 2011

Voor de komende winter...

Het duurt nog even, maar dit lijkt mij nou een leuk projectje voor de komende winter. Het komt op mijn lijstje van leuke kleine projectjes.

Winter is coming. This seems to me a nice little project to make. I’ve put it on my list of little small projects.


Voor het telpatroontje moet je even bij Casa Mia Italia kijken. Als je naar beneden scrolt zie je nog veel meer leuke borduurpatroontjes. Allemaal gratis.

For the pattern you have to look at Casa Mia Italia. If you scroll down you find more great embroidery patterns. All for free!

7 opmerkingen:

Supergoof zei

Wat is dit MOOI!
Bedankt voor de tip!
:o)

Wieke van Keulen zei

Wat lief dat je deze link deelt. Wat een prachtige patronen en wat heb jij de "sokken" mooi gemaakt. Beauty's zijn het.

Mamilou zei

Superbes ces petites bottes !!! Merci pour le lien !!!
Chantal ou Mamilou de Saint-Pierre et Miquelon

Phebe and Jane zei

Bedankt voor de link. Heel erg leuk om te maken.
Groetjes,
Marian

Annelein zei

@ Wieke

Dit zijn niet mijn sokken hoor. Als je de foto bekijkt van Casa Mia zie je dat ik haar sok heb bewerkt.

Willy zei

Wat zijn ze leuk Willeke, dank je voor het speuren.
Ik heb ook even bij je mooie stopjes gekeken, ze zitten er keurig in, erg mooi gemaakt.
Groetjes

Marijke zei

De sok is prachtig. Ik heb de "ster" al geborduurd maar ga er denk ik geen sok van maken maar iets anders. Groetjes van Marijke