vrijdag 21 oktober 2011

The Great British Bake Off (vervolg)...

The Great British Bake Off is al weer een paar weken afgelopen. Hier kun je meer vinden over deze leuke uitzending.

Jammer genoeg heb ik de finale moeten missen. Maar misschien komt er binnenkort een herhaling. Je weet maar nooit. Tot die tijd probeer ik te vermijden te ontdekken wie de winnaar is geworden. Zo blijft het nog even spannend.


De BBC had gelukkig nog een toetje in gedachten. Er zijn al weer drie uitzendingen geweest met masterclasses. Erg leuk en leerzaam. Gisteren was er een revisited en werden in sneltreinvaart leuke fragmenten van de wedstrijd van vorig jaar uitgezonden.


Dit waren vorig jaar de drie beste bakkers.Ook erg leuk om te zien wat iedereen tegenwoordig doet met zijn bakpassie.

Geen idee of er volgende week donderdag weer een uitzending komt, maar je begrijpt dat ik de gids goed in de gaten hou.

5 opmerkingen:

Pink Princess zei

Heb er een paar afleveringen van gezien, maar helaas vergat ik het ook vaak. Heb ook de finale gemist :( Wie weet komt er een vervolg (hou je ons op de hoogte???) Groetjes...

Gert zei

Ik heb deze (laatste) serie niet gezien, maar wel de vorige. Wat een *heerlijke* serie. Wij kijken wel vaker dit soort kook/afvalraceprogramma's (ook Amerikaanse), maar wat ik aan deze serie zo mooi vond was dat de presentatoren en juryleden zo begaan waren met de deelnemers (dat zie je bij de meeste andere series niet, daar is het echt een competitie) En je krijgt enorme zin om zelf ook te gaan bakken ^_^

Phebe and Jane zei

Nogmaals bedankt voor de tip. M'n dochters en ik hebben ervan genoten. De finalisten hebben ook een weblog, dus daar zijn ook recepten te vinden. Ik heb ze bij mijn favoriete blogs staan.
Groeten,
Marian

Corrieneeltje zei

Oh wat enig Annelein, ik heb die serie helemaal gevolgd, prachtig werk wordt er geleverd hè! Die engelsen maken er wel iets heel bijzonders van in hun kookprogramma's, ben er dol op. Dank voor je welkomstwoordje op mijn nieuwe weblog, vond ik zó leuk! Groetjes van Corrie.
Wat een schitterende stoplap ben je aan het maken en dan nog zelf motieven ontwerpen ook, heel knap!

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Wat leuk dat je hier over schrijft. Ik heb deze week Paul Hollywood ontmoet; liep gewoon over straat. Ik heb zelfs een foto met hem kunnen maken. Staat op mijn blog.