zaterdag 26 februari 2011

Visions of Chrismas BOM...

Donderdag heb ik van Yvonne een award gekregen.

Dat is natuurlijk een hele eer. Maar aan wie geef je zo'n award nu door. Eigenlijk wil ik deze award aan jullie allemaal opdragen.

Het ene blog is nu eenmaal mooier qua lay-out en foto's dan een ander blog. Maar wat bloggen voor mij zo bijzonder maakt is o.a. het even bij elkaar buurten, het elkaar stimuleren, het uitwisselen van ideeen en soms lief en leed delen.

De wereld is in eens heel klein. Binnen een tel ga je van Nederland naar Australie, Amerika, Duitsland, Frankrijk, Italie. En ... nog steeds ontdek ik nieuwe verrassende plekjes in blogland.

Daarom doe ik maar wat een beetje bij mij hoort hier in blogland. Een BOM die ik net gisteren gevonden heb doorgeven. Als eerbetoon aan jullie allemaal, bloggers en bloglezers.


De BOM heet "Visions of Christmas" en is een patroon van Debbie Mumm dat is omgezet naar een stitchery. Debbie heeft hiervoor haar toestemming gegeven.

Hier is alvast een directe link naar het 1e blok en 2e blok.

Naschrift: De linkjes zijn niet meer actief...

2 opmerkingen:

Miny zei

Ik ben het helemaal met je eens, zij heeft hem verdiend. Ze maakt een leuke sticherie versie van een Debbie Mumm quilt en ze deelt het met iedereen.

Groeten Miny

Mayflower zei

Van harte met je Award, wat leuk en helemaal verdiend. Ik ervaar het bloggen net als jij, bijna iedere dag beleef ik het weer met veel plezier, al die lieve mensen en al die inspiratie.
Lieve groet, Mea