woensdag 5 januari 2011

Wat zal ik doen...

Het wachten is op maandag... maar... wat duurt dat lang. Dan start de SAL Romantique Sampler.

Er worden allerlei oude en nieuwe werkjes te voorschijn gehaald. Zal ik toch nog iets nieuws beginnen of wat ouds af maken? Ik word er ongedurig van.

Straks maar eens een lijstje maken met alles wat nog af gemaakt kan worden. En een lijstje van leuke nieuwe projecten.

Vorige week heb ik nog een "oudje" af gemaakt.




Deze twee stonden al jaren met kerst ergens in de kamer te pronken. De andere twee lagen onaf in een donkere ladenkast.




Misschien kennen jullie ze nog. Ze stonden ooit in een Ariadne.

10 opmerkingen:

Monique zei

Wat een ontzettende leukerdjes!

Het geeft wel voldoening om e*i*n*d*e*l*i*j*k eens een affo in handen te hebben. Misschien toch maar een oudje in handen nemen? ;o)

Mayflower zei

Wat een mooie borduurwerkjes, echt heel mooi om deze een plekje te geven.
Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar toe.
Lieve groet, Mea

tania zei

wowwwwwwwwwwwwwwwww!!!
very very veri niceeee!!
mary

astridvanbeers zei

Ze zijn leuk. Ken het patroontje niet.
Hopelijk zijn maandag mijn materialen binnen voor de SAL, sta ook te trappelen om te beginnen.

marga zei

Maar ze zijn mooi hoor.
Kun je trots op zijn.
Groeten Marga

greet's foto's zei

wat leuk,deze heb ik in lang vervlogen tijd ,,,ook gemaakt,en met kerst zette ik ze dan neer.ja ik was ook lid van de ariadne,toen was hij nog leuk,nu niet meer,het is een woonblad geworden..en die zijn er al genoeg.leuk dat je ze nog hebt,
groetjes oma nijn

Annelein zei

@ Monique...
Dat dacht ik eigenlijk ook!

@ Mea...
Jij hetzelfde toegewenst!

@ Mary...
I thougth so too!

@ Astrid...
Leuk om straks bij elkaar te kijken! Het komt vast wel goed met de levering!

@ Marga...
Ben ik ook, reuze!

@ Oma Nijn...
De nieuwe ariadne als woonblad vind ik toch ook wel mooi, maar... ik mis iets wat op de oude ariadne lijkt.

Gelukkig heb ik nog stapels liggen...

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende borduurwerken. enig ben er verliefd op.
JA er staan hele leuke dingen in de Ariadne, we hebben hem hier ook in Zweden, stiekem kijk ik er wel eens in, maar laat hem toch liggen! Tot dat!! nu vul maar in. LOL'
Groetjes Joke en een fijne dag

Anoniem zei

Mooi zeg, en zo fijntjes! Leuk om je werk te zien! Succes ermee

Anoniem zei

Jaaa ik herken ze die ariadne heb ik ook nog liggen.
Ze zijn echt mooi geworden.

Groetjes Roos