donderdag 2 december 2010

Brrrr....

Brrrr... wat is het koud. De kou bijt overal doorheen. Binnen zitten is dan ook geen straf. Alleen eruit als het moet, of... als je even wilt uitwaaien.


Juist nu het binnen in huis nog eens extra behaaglijk maken. In deze tijd van het jaar niet zo moeilijk. Voor het eerst denk ik erover om al voor sinterklaas het huis voor de kerst te versieren.

Het begint zachtjes te sneeuwen. Toen ik vanmorgen naar buiten keek was de wereld gehuld in een dun laagje verse sneeuw. Puur genieten...

2 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

brrr.... ik ben het nu al zat!! Vreselijk toch de winter moet nog komen... Misschien mag ik zondag met de sint mee naar spanje...
;o)

Anoniem zei

Hoi, ik zal weer eens wat van mij laten horen. Het gaat allemaal wel goed met me hoor, 't is alleen erg druk en dan kan ik niet zo goed de dingen combineren. Verder ben ik ook met wat nieuws bezig, daarover zal ik snel een blogje schrijven. Ik vond het erg aardig dat je vroeg hoe het met me gaat! Hopelijk tot snel op het blog! Groeten Jeanet