dinsdag 30 november 2010

Het zit in de lucht...

Het zit in de lucht... Tijd voor verandering. Het kriebelt en borrelt. Het maakt enthousiast en ongedurig. Soms giert het door mijn lijf en dan staat het weer even stil.


Gedachten, ontmoetingen, dingen die ik lees en hoor. Het lijkt allemaal te draaien rond het thema verandering. Verandering betekent uitdaging, avontuur, het onbekende, maar ook eigenheid en identiteit. Verandering hoort voor mij bij moed, geborgenheid en veiligheid. Net als vroeger mijn eerste stapjes... nu ook durven uitstappen. Opnieuw, onbevangen, vol passie en verlangen.

Mijn zoektocht is nog niet af. Ik ben nog niet zover. Maar de laatste weken krijgt het steeds meer vorm.

De eerste stap in de richting van verandering is gezet. Mijn weblog is weer veranderd. Terug naar wat bij mij past. Een beetje zoals ik hier begon maar toch net even anders...

2 opmerkingen:

Tuur zei

apart ik zit net te denken om een andere blog te maken helemaal nieuw.
mijn oude gewoon weg van me afgooien..
en dan lees ik jou logje...
zucht gelukkig zijn er meer die in bepaalde fases zitten

Riet zei

Ik ben benieuwd naar je nieuwe plannen!!