maandag 4 oktober 2010

Genieten van de zon...

Vandaag ga ik heerlijk genieten van de zon. We laten de boel een beetje de boel. Vooral dingen doen die buiten kunnen. De tuin wat ordenen. Maar vooral... de zon op mijn snoet. Waarschijnlijk gaan de luikjes ook nog wel even dicht. Hopelijk blijft-ie wel schijnen, want tijdens het tikken van dit blog worden de zonnestralen steeds minder

Vannacht was ik om twee uur klaar wakker. Dacht zelfs even dat het bijna tijd was om op te staan. Totdat ik de klok zag. Nee hè. Dus... ochtendjas aan, sokken aan. Want koude voeten, daar hou ik niet van :).

Beneden gekomen de computer opgestart en daar ben ik weer allerlei mooie dingen tegengekomen.

Bij Moda Bakeshop was het echt genieten. Dat was ik toch bijna vergeten.

Zomaar even een paar die ik mooi vind. Heerlijk alles zo overzichtelijk bij elkaar. Als ooit eens mijn quilts af zijn, kan ik hier voldoende inspiratie opdoen!

Sweet Babyquilt

Pinwheel Babyquilt

Vintage Dreams Quilt

Blueberry Chocolate Squares

American Pinwheels

Twin Nine Patches

Sweet Menagerie Nine Patch Quilt

Lap Quilt in Jiffy

Triple Irish Flowerquilt
Swanky Turnover Quilt

Candybar Pinwheels

Candyquilt Featuring Sweet

Scrap Bag Baby

Vintage Inspired Bear Paw Quilt

Let Your Imagination Bloom

1 opmerking:

Anoniem zei

Gelukkig is de zon er nog steeds! Vanmorgen zijn hier een paar spetters gevallen, maar nu is het weer droog en heb ik de was lekker buitenhangen! Wat een mooie plaatjes heb je geplaatst! Maar dat je dat 's nachts doet.... Nou, wij kunnen er in iedergeval overdag weer van genieten!
Fijne dag en geniet ervan!