zaterdag 30 oktober 2010

Binnen kijken...

Voor mijn gevoel is het al weer even geleden dat ik mijn twee stoeltjes heb bekleed. Er kwam heel wat bij kijken. Dat kun je hier lezen. En het verliep ook niet allemaal even gladjes, kijk maar even hier.

Maar... ik heb ze nog nooit aan jullie laten zien. Hoogste tijd dus om jullie een kleine blik bij mij binnen te gunnen.


De bank hebben wij eind vorig jaar gekocht. Na 25 jaar waren de twee-zitsbanken echt op. Tussendoor zijn ze wel drie keer bekleed hoor. Ik zag bij een paar van jullie de gezichten al betrekkken :). Ze zouden nog wel een keer kunnen, maar we waren er, eerlijk gezegd, ook wel op uitgekeken. Manlief heeft nog wel de bolpootjes eraf gedraaid. Je weet maar nooit waar we die nog voor kunnen gebruiken...

Toen deze hoekbank werd gebracht en in de kamer stond dachten we even, HELP, wat hebben we gedaan. Wat een joekel. Maar naar wat schuiven staat hij nu op een prima plekje.

We zijn zelf erg blij met de veranderingen in de kamer. De ruimte lijkt nu veel groter. Toch heb ik één probleem. Waar laat ik dit jaar de kerstboom? Waarschijnlijk gaan we het een jaartje zonder proberen.

6 opmerkingen:

Pink Princess zei

MOOI!! En over die kerstboom....die ga je missen! Heb het vorig jaar zonder gedaan....miste wel wat dus dit jaar komt ie er. Klein misschien maar er KOMT wel eentje hihi.

Fijn weekend ♥

Carla zei

Ziet er erg mooi uit hoor!!
mijn complimenten voor je stoeltjes
En je kan toch ook twee lieve boompjes voor je rameen zetten of op een klein tafeltjs
keuze genoeg denk ik ...
PS hoe maak jij die foto zo in welk progamma
grtjs carla

Mayflower zei

Wat zijn je stoeltjes mooi geworden, ik kan mij voorstellen dat dit een heel karwei is geweest, mijn complimenten hoor.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Nicole Claudia zei

Ik vind de stoelhoezen prachtig geworden en zeker met een streep, want dan zie je elk dingetje extra benadrukt, recht moet dus ook ècht recht lopen!! Knap hoor.

Ik ben een tijd geleden met mijn stoelen begonnen. Ook hoezen, ik ben al een heel eind, maar door drukte is het in een tas beland en er nog niet uitgekomen, hahaha!! Voor de kerst moet het af! Is mijn streven...

Fijn weekend, groetjes Collie

Anoniem zei

Er is altijd plek voor een kerstboom.
Ook al is het maar een kleintje (in de vensterbank of zo), maar geen kerstboom kan ik me niet voorstellen.
Ik zet de mijne meestal al voor sinterklaas op. (schandalig ik weet het)Je stoeltjes zijn trouwens fantastisch. Heb je ook ervaring met het bekleden van een bank (2zitter)?
Fijn weekend.

Annelein zei

@ Pink Princess
Bij mij komen er wrs twee op de buitentafel voor het raam. Wel mini, met...minilichtjes!

@ Carla
Komt helemaal goed hoor. De foto maak ik met Picassa.

@ Mayflower
Thanx

@ Collie
Succes met je hoezen. Kan me voorstellen dat het blijft liggen. Jij maakt zulke mooie kinderkleding. Met kerst kom ik even bij jou binnenkijken :)...

@ Rowena
Boompjes komen goed hoor. Ja, ik heb al een paar keer 2 tweezittersbekleed. Tip: bekleding eraf halen. Stiksels op de naad gewoon doorknippen. Nieuwe stof knippen. Alles in omgekeerde volgorde weer op de bank bevestigen. Vaak moet je de zitten los maken. Hoe dat werkt wordt vaak vanzelf duidelijk als je de onderkant, bank of stoel dus op de kop zetten, loshaald.