maandag 13 september 2010

Voorbij gevlogen...

De afgelopen week is weer voorbij gevlogen. Donderdag zijn we als gezin met z'n viertjes pannenkoeken wezen eten. Heerlijk om even onder elkaar te zijn. Ook al had dochterlief een week verlof. Er waren voor haar zoveel leuke dingen om te doen. Maar van de tijd die we samen hadden hebben we genoten.

Vrijdag hebben we gezellig met familie de verjaardagen van onze beide dochters gevierd. Tevens was het weer een afscheidfeestje. Het was erg gezellig en iedereen heeft genoten.

Annemarie is zaterdag vanaf Schiphol vertrokken naar Spanje. Het marineschip was tijdens haar verlof gerepareerd en lag ondertussen in een Spaanse haven.

Het was een vroegertje zaterdag. Klokslag kwart voor zeven zaten we in de auto. De rit ging voorspoedig. Op Schiphol was het even wachten op haar vriend. Ook nog even spannend of haar koffer mee kon. Er zat 5 kg te veel in. Maar zonder problemen kon ze inchecken. Daarna nog even met de hele groep wat wezen drinken. Het tijdstip van afscheid nemen brak toen echt aan. Met z'n allen naar beneden. Controles... nog een laatste keer zwaaien en daar gingen ze.

De terugreis ging af en toe iets trager... maar gelukkig was ik nog ruim op tijd om een bezoekje aan de quilttentoonstelling te brengen. Wel zo gemakkelijk als het in je eigen woonplaats is. Lekker op de fiets. En mensen... wat was er veel te zien. Het is me weer bijna gelukt om de knip dicht te houden. Er liggen nog wat tops te wachten om doorgequilt te worden. Tot nu toe lukt het mij nog steeds om me hierop te focussen. Wel leuk om even te neuzen bij de verschillende kraampjes. Héél veel leuke dingen gezien. Ook mooie boeken.

Waar ik geen nee tegen kon zeggen waren mooie antieke labeltjes met initialen erop. Ik heb een lintje van 10 gekocht. Gewoon leuk om te hebben.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, die antieke labeltjes, daar kon ik ook geen weerstand aan bieden.
Het was een mooie tentoonstelling !

Monique zei

Spannend om je dochter zo weer op pad te moeten sturen, maar war fijn dat jullie met elkaar hebben kunnen genieten van een avondje uit!

Ben erg benieuwd wat je precies bedoeld met de antieke labeltjes. Ik heb wel een idee hoe het er uit zou kunnen zien, maar of ik nu het goede voor ogen heb?

In ieder geval veel handwerkplezier toegewenst!