woensdag 1 september 2010

Gewoon doorgaan...

Gewoon doorgaan... Nou, dat geldt zeker voor vandaag. Wat een dag! Ik ben al een paar dagen bezig met het bekleden van twee stoelen. De hoezen gingen het toch echt niet worden.

Maar het wordt hoe langer hoe meer een project van de lange adem. Alles vraagt veel tijd. En toen ik net dacht dat het ergste achter de rug was diende zich vandaag een nieuw probleem aan. De armleuningen werden niet zo als ik het had verwacht. Even leek het er zelfs op dat ik te weinig stof had om alles vast te maken. Maar gelukkig kreeg ik een heldere ingeving... en dat scheen te werken. Wel moest het naaiwerk van een dag worden uitgehaald. Pfffffffff...balen!!!

Toch maar weer met frisse moed begonnen. De vernieuwde leuninghoes samen met manlief vast geniet. Daarna direkt door met de volgende. Morgen hoop ik de armleuningen van de andere stoel wat sneller af te krijgen. Ik weet nu hoe het moet. Het helpt mij het eindresultaat voor ogen te houden.

Nu moet ik even wat leuke dingen doen om te zorgen dat mijn adrealinepeil weer wat terug gaat naar een normaal level. Wel zo goed voor mijn nachtrust...

Op internet heb ik weer een leuk blog ontdekt.

foto van Prinsesse Elin

Er is nog veel meer moois te zien bij Prinsesse Elin.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Ooo, stoel bekleden.... ik heb al2 maanden 2 stoelen in hun nakie staan en ben nog steeds bezig met de hoezen....... inderdaad lange adem, want er moeten (natuurlijk) mooie sierstiksels op.... en natuurlijk wil ik géén valse plooitjes hebben...... Ik hóóp ze eind september af te hebben, want dit doe ik telkens een stukje tussendoor.... wat niet bevordelijk is voor het tempo!!!

Succes met stoel 2!!

Groetjes, Collie