zaterdag 7 augustus 2010

BOM en freebie...

Vandaag ben ik even op bezoek geweest bij The Painted Quilt. Gisteren was de eerste vrijdag van de maand en dan heeft ze altijd een leuke freebie. Dit keer was het geen stitcherie maar een stoffen mapje. Jammer, dacht ik nog.

Maar ik was weer eens te ongeduldig. Want... toen ik verder naar beneden scrolde bleek het mapje een prachtige inhoud te hebben...

Dus toch weer meer dan de moeite waard om te downloaden. Wil je ook in het bezit van het patroon komen dan moet je hier even kijken.

Ook is Kaaren gestart met de Raggedy & Friends BOM. Elke 20ste van de maand zal een nieuw deel uitkomen.

Iedereen een goed en gezellig weekend toegewenst!

1 opmerking:

Hennie zei

Wat een leuk project! Ik ga gelijk even kijken op de site. Bedankt voor de tip.
Groet, Hennie