vrijdag 2 april 2010

Vandaag is het een prachtige dag. Ik had gerekend op regen. Een paar dagen geleden was dat volgens mij op het weersbericht, maar... het is één en al zonneschijn. Heerlijk.

Vanochtend hoefde ik nergens heen dus heb eerst heerlijk uitgeslapen. Daarna tegen negenen met een bak koffie wat bijlezen op het internet. En nu... de badkamer en toilet zijn geboend en gepoetst. Het weekend kan wat mij betreft beginnen.

De beide meiden zijn al thuis en straks komt manlief ook deze kant op. Een heerlijk lang weekend samen. Tot en met zondag met z'n vieren. Maandag gaat onze oudste drie-en-een-halve week varen. Ter voorbereiding op een langere missie naar Somalie.

Voor dit weekend nog een heel toepasselijk borduurwerkje.


Het patroontje vind je hier.

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een mooi borduurwerkje!!
Geniet van je paasdagen met je gezin!

Riet zei

Lekker zo'n vrije dag, geniet van de komende dagen. Leuke patronen staan op dat log van je link, ik heb hem ook pas geleden ontdekt en staat al bij mijn favorieten.
Groetjes Riet

Beertje Zonn zei

Dank je wel voor de link en een fijne paasmandag van mij,

Beertje Zonn

Jantine zei

Wat een mooi borduurtje, dank je wel!
Zag pas je link naar het CPC, ben wel benieuwd naar je connecties ;-). Mijn DH heeft er verschillende cursussen gevolgd en is er erg enthousiast over...