donderdag 23 juli 2009

Vandaag tijd voor nieuwe linkjes....

Het miezert hier al een poosje en ik zit al weer eventjes achter mijn laptop. Echt veel zin om wat anders te doen heb ik niet.

Hoogste tijd om weer wat leuke linkjes te plaatsen. Vergeet niet van te voren een bakje thee of koffie te pakken. Voordat je het weet is het zo weer een uur later...

Als eerste dit filmpje. Dat moet je gewoon zien.



Ik weet zeker dat je nu een glimlach op je gezicht hebt. Dat gebeurt bij mij wel elke keer als ik hier naar kijk.

Vandaag een primeur. Een eerste link van een weblog met de meest heerlijke recepten. Italiaans, frans of gewoon oer-hollands.


Zoet of hartig, je vindt het allemaal bij Taartjes à la Floorabella.

Het gaat een beetje van de hak op de tak. Nu dus weer verder met borduren. Wat te denken van de SAL "Magic de Noel". Het is al een oudje en velen van jullie zullen hem al wel kennen.


Deel 7 is net uitgekomen, maar voor degene die het met kerst af wil hebben is het een leuke uitdaging om nu nog te beginnen. De patroondelen vind je hier. Zelf zet ik hem op mijn wenslijstje.

2 opmerkingen:

Riet zei

Leuk dat je deze plaats, ik ben gisteren met deel 7 begonnen maar het vlotte niet erg. Ik kwam aan de linkerkant niet uit. Ik heb het maar even weggelegd en ga het dadelijk weer eens bekijken.
Morgen heb ik lekker een vrije dag en ga je links bekijken, ze zijn altijd leuk!
Groetjes Riet.

Monique zei

Ja hoor, de glimlach was wel degelijk aanwezig ;o)

En wat geeft het? Van de hak op de tak? Af en toe best lekker toch?

Vind het borduursel ook erg mooi, maar is toch niets voor mij. Ik heb eigenlijk ook nog een kerst-stitch op mijn verlanglijstje staan, en aangezien het nu al weer bijna augustus is...

Goede zondag en veel succes met je verdere klusjes!