maandag 25 mei 2009

Daar ben ik weer...

Daar ben ik weer. De afgelopen weken was ik druk met van alles en nog wat. Maar om nu precies te kunnen zeggen wat... Soms vliegen de weken gewoon voorbij.

Maar... ik heb niet stil gezeten hoor. En we hebben veel leuke dingen gedaan. Laat ik maar beginnen met een weekendje weg. Al weer twee weekenden geleden. Een tante van mij had van haar dochter en schoonzoon voor haar pensioen een hotelarrangement aangeboden gekregen. Voor twee personen. En wie mocht er mee? Juist... dit gelukkige persoontje...


Hier zijn we drie dagen geweest. Landhuishotel Herikerberg wordt omschreven als een sfeervol hotel in engelse stijl.




In de kamers zelf vond je dit niet zo terug. Het was in ieder geval een heerlijk uitje en ik heb ervan genoten.

Nooit geweten dat het bij Markelo zo mooi is. Jaren heb ik met mijn ouders op een camping bij Holten gestaan. Als tiener was ik niet zo geinteresseerd in fietstochtjes. Nu hebben we het dubbel en dwars weer ingehaald. Een echte aanrader voor wie van de natuur houdt. Wat is Nederland toch mooi.

Dit is boven op de Markelose Berg. Op de fiets nog best een uitdaging, maar... dan heb je ook wat. Een prachtig uitzicht.

Zaterdag hebben we de kastelenroute gefietst. Prachtige kasteeltjes staan daar in de buurt.


Dit is havezate Nijenhuis, eens de woning van raadspensionaris Rutger Jan Schimmelpenninck. Geen verkeerd optrekje zou ik zo zeggen.


Dit prachtige buiten is kasteel Weldam. En zo hebben we nog meer prachtige "vakantiehuisjes" bekeken. Op afstand wel te verstaan. In het weekend zijn veel van deze stulpjes niet te bezichtigen. En daar hou ik juist zo van. Gluren bij de buren...

2 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heerlijk om er even uit geweest te zijn.

Monique zei

Je zult je waarschijnlijk heerlijk hebben kunnen ontspannen. Lekker hoor!