zaterdag 25 april 2009

Ze zijn klaar...

Ze zijn klaar, mijn speldenkussentjes. De patroontjes zijn afkomstig van haar. Eigenlijk moeten de laatste twee nog komen, maar ik kon echt niet langer wachten. De kussentjes zijn net geen 4,5 bij 4,5 cm.


De bovenkant kon ik zien op het voorbeeld. De onderkant heb ik zelf ingevuld. Mijn initialen en het jaartal. Hier en daar is het ontwerp wat aangepast. Het in elkaar zetten is wel een echt geduld werkje.


Het eindresultaat vind ik zelf erg leuk. Ik heb er voor gekozen de kussentjes te vullen met fiberfill zodat ze lekker ronde zijkantjes hebben. Wil je alles wat strakker dan moet je of met wol vullen of de zijkantjes, behalve de bovenkant, van karton voorzien.


They are finished, my pincushions. The patern is made by here. Official it isn't finished, but I couldn't wait any longer.

1 opmerking:

Annelies zei

Ze zijn erg leuk geworden !