maandag 23 februari 2009

Ik heb hem...

Ik heb hem. Mijn quiltring om Aunt Becky mee uit te proberen. Mijn DH is vanmorgen aan de slag gegaan en zo ziet het er nu uit.


Zo'n standaard alleen is ook maar een saai ding dus mocht beer ook op de foto. Dat vond ze maar wat leuk.

Ik weet nog niet zeker of ik het speciale vingerhoedje nodig heb. Ga het eerst maar met wat ik heb proberen.

Dit weekend heb ik ook weer mandjes voor mijn mandjesquilt afgemaakt. Maar... die mogen jullie pas woensdag zien. Ik wil graag elke week minstens twaalf mandjes maken. Omdat ik de mandjes afwissel met gewoon blanco blokken gaat het natuurlijk wel erg snel. Na volgende week, als ik rond de vijftig mandjes af heb, wil ik eens gaan uitrekenen hoeveel ik er nu precies wil.

Ook heb ik weer lekker verder gewerkt aan mijn borduurwerkje van Little House Needleworks. Deze week hoop ik nog wat UFO's af te maken. Geen idee of het gaat lukken...

3 opmerkingen:

Beertje Zonn zei

Wat een leuke Beer!
Groetjes,

Beertje Zonn

Anoniem zei

Lief!

Anoniem zei

Leuk zo'n quiltring, kun je mij vertellen waar je die gekocht hebt?

MvG Astrid