vrijdag 19 december 2008

De quilt groeit...

De quilt groeit. Ik ben alweer druk bezig met het snijden van de stof voor de volgende rand.


Nu ligt het werk even stil. Ik weet niet precies hoe ik mal H in deze rand moet leggen op de stof. Daarom maar even een mailtje gestuurd naar Petra Prins. Hopelijk antwoordt ze snel zodat ik weer verder kan.


Het borduren is al weer iets verder dan op deze foto. Vandaag zijn we heerlijk naar het strand geweest van Daaibooibaai. Op een strandbedje borduren gaat ook prima heb ik ontdekt.

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Hoi Annelein,
Ik zag op je blog dat je ook aan een quilt van PP bezig bent, dat ben ik ook, net begonnen, de generation, allerlei randen, ik vind het nog best moeilijk, heb teveel ruimte in het middenblok, foto staat op mijn blog.
Die van jou vind ik ook heel erg mooi. Gr. Jeannet