dinsdag 26 augustus 2008

Veel geborduurd...

Met de rose sampler ben ik helemaal bij. Omdat ik niet goed kan wachten heb ik zelfs al wat verder geborduurd.

The rose sampler is ready for the moment. Because waiting is not my biggest talent I went on with the coming patern.


En wat doe je dan? Ik ben een leuke sampler tegengekomen in een borduurboek Petits points & toile de lin van Marjorie Massey. Daar ben ik ook al weer een heel eind mee.

I also have found a nice sampler in a embroderybookPetits points & toile de lin of Marjorie Massey. Soon I will have finished this.


Al dat geborduur verklaard waarom het zo stil is geweest op het blog. De eerste week had ik geen fototoestel ter beschikking en een berichtje zonder foto is niet echt leuk. De tweede week was ik veel te druk met allerlei andere zaken. Meer hierover kun je lezen op mijn blog Amazing Grace.

All that stitching was the reason of being quiet on the blog. The first week I couldn't make pictures. And a blog without pictures isn't nice. The second week I was to busy doing all other kind of things. If you want to know more about this you can look on my other blog Amazing Grace.

http://amersvoort.blogspot.com/

Geen opmerkingen: